La Multi Ani, România mea! / Happy Birthday my Romania!!!

Pentru că azi mi-am propus să stau liniştita acasă şi să simt sărbătoarea tării mele, am găsit câteva filmuleţe ce spun totul despre frumuseţea şi sufletul acestui loc.



Şi un filmuleţ despre zona în care trăiesc, realizat de un voluntar polonezo-britanic, Wiktor, care a locuit câteva luni la Turda şi s-a implicat în proiectele Fundaţiei Raţiu:



Şi da, sunt mândră că sunt româncă, că m-am născut aici şi, indiferent de mizeriile care se întâmplă aici din cauza imperfecţiunii fiinţei umane, nu mă voi lepada niciodată de pământul ăsta. La multi Ani, România mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă