Am revenit! Cu un mesaj pentru românașii belicoși și lipsiți de originalitate

Nu, nu mi-am abandonat blogul! L-am pus doar in stand-by, au fost alte multe ... de toate prin viata mea, asa ca prioritatile si-au spus cuvantul.

Ce vroiam sa scriu neaparat aici e un subiect pe care il tot regasesc in viata romanilor, un laitmotiv provenit dintr-o mentalitate ingradita rau, care ma scoate din sarite. Dar nu din cauza a ceea ce ar vrea  ei sa transmita (ca oricum nu mai transmit decat plictiseala), ci prin usurinta bolnavicioasa cu care se preiau ad litteram expresii/vorbe lansate din preputul gandirii Si uite asa, "calamitatile" folclorului urban isi imprastie semintele ...

Am primit si eu mesaje de genul "mai bine ai ingriji/ajuta un copil sau un batran, decat sa te ocupi de caini", iar acelasi mesaj/comment il poti regasi in absolut toate subsolurile la articole/poze privind animalele, pe net sau pe social media. Mi-e tot mai greu sa le accept prezenta si, din nou spun, nu datorita a ceea ce ar vrea sa transmita, ci prin folosirea peste limitele de toleranta admise a lipsei de originalitate! Motiv pentru care ajunge sa devina lipsit de continut!

Si n-am de gand sa las la o parte faptul ca noi (colegele mele si cu mine) am ajutat mereu si persoane greu incercate; ca am fost atrase, in mod special, de copii, de inocenta lor. Si fiindca n-ai cum sa ajuti doar copiii, ajungi sa ajuti toata familia. Pentru ca avem convingerea ca nimeni nu trebuie sa se chinuie, sa rabde foame, sa fie impiedicat sa se bucure de viata! Si asta pentru ca majoritatea iubitorilor de animale sunt fiinte empatice, care nu pot trece pe langa semenii lor fara sa incerce sa ajute. Iar referitor la batrani, oh, am ingrijit si ingrijesc inca! Si recunosc ca mi se pare mult mai dificil si mai solicitant psihic. D-aia imi vine, de multe ori, sa le zic lait-(de)motivantilor respectivi ca le imprumut cu placere, pt o saptamana, "batranul meu" si apoi mai discutam.

Ce ma supara mult la romanasul asta al meu e ca devine, pe zi e trece, tot mai lipsit de originalitate. Si ma doare sa vad asta pentru ca mie una mi-e tare drag de El. Mai frate, zau asa, nu mai copia, nu mai fi atat de plicticos! Nimic nu poate fi mai trist decat cineva lipsit de imaginatie, de creativitate, de originalitate. Asculta-mi sfatul si refocuseaza-te pe propria-ti persoana; vei avea sansa sa descoperi lucuri interesante care sa te ajute in propria evolutie si chiar sa-ti dezvolti creativitatea! Stiu ca romanului ii e mai simpatic sa critice, in special pe cei ce fac ceva pentru comunitatea lor, pentru semenii lor, decat sa-si infrunte si rezolve propriile probleme! Dar eu inca mai cred ca se poate. Hai ca se poate; acolo unde e vointa, e si putinta!

Si zau asa, NU MA MAI PLICTISI!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă