si tot despre devotament...

Când mi-am făcut acest blog mi-am propus să păstrez originalitatea. Însă pentru că mă lovesc tot mai des de răutatea oamenilor, nu pot să nu amintesc aici anumite poveşti peste care dau în diverse publicaţii online sau pe grupuri de discuţii.
Aşa e şi cea de azi, pe care am găsit-o în Libertatea. Redau articolul semnat de Ion Ciobanu:

"Caz cutremurător în satul vasluian Dumbrăveni, unde devotamentul unui animal pentru stăpânul său a întrecut orice limite. Elena Crăescu (83 de ani), dispărută de acasă din data de 3 iulie 2009, a fost găsită moartă în apropierea satului. Uluiţi, sătenii au descoperit lângă trupul femeii şi leşul câinelui-lup Blackie, care a murit alături de stăpâna pe care a păzit-o până la ultima suflare.

Se pare că bătrâna a plecat de acasă la începutul acestei luni, să caute ciuperci în pădure, fiind însoţită de câinele ei lup. Însă, pentru că era încălţată cu papuci, femeia a alunecat, s-a prăbuşit într-o râpă şi nu s-a mai putut ridica. Câinelei ei, Blackie, de 12 ani, care o însoţea, şi-a dat seama imediat că stăpâna este în mare pericol.

A stat 10 zile lângă trupul neînsufleţit

A încercat din răsputeri să o ajute, însă nu a reuşit. Simţind că femeia îşi dă duhul, animalul s-a aşezat la capul acesteia, parcă pentru a-i arăta cât de mult o iubeşte. Dar Elena Crăescu şi-a dat ultima suflare… Trupul neînsufleţit a fost descoperit zilele trecute.
La capul femeii, cu botul pe labe, a fost găsit şi leşul câinelui-lup al bătrânei, Blackie, care se pare că şi-a păzit stăpâna până în ultima clipă a vieţii. Medicii legişti spun că animalul a murit în urmă cu trei zile, deci a stat fără apă sau mâncare, la capul stăpânei, timp de aproape 10 zile.
"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Glandele perianale și complicațiile de la posteriorul câinelui

Torsiunea gastrică - o afecțiune ce-ti poate ucide rapid animăluțul dacă nu ești pe fază

În atenţia posesorilor de patrupede - Tusea de Canisă